دستکم ۴ تجمع اعتراضی برگزار شد



امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، شماری از کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز در محوطه این شرکت، جمعی از کارنامه سبزها در مقابل ساختمان مجلس، گروهی از سهامداران مالباخته شهر خودرو در مقابل ساختمان سازمان صمت اصفهان و همچنین شماری از حامیان حیوانات در مقابل ساختمان فرمانداری شاهین‌شهر، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، شماری از کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در محوطه این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

رئیس کانون بازنشستگان شرکت مخابرات راه دور شیراز در این خصوص گفت: تنها خواسته‌ی ما بازنشستگان، پرداخت مطالبات ۱۵ ساله قبل، پیش از هر اقدامی برای احیای شرکت است.

هاشمی شمشیری افزود: به اتفاق معاون اداره کار، به دیدار دادستان فارس رفتیم و در حضور دوربین روابط عمومی دستگاه قضا، تمامی موارد را عنوان کردیم. ما بازنشستگان مانع و مخالف بازگشایی نیستیم.

شمشیری افزود: دادستان فارس عنوان کرد که همه‌ی دغدغه ما مسئولان در وحله‌‌ی اول پرداخت مطالبات شما بازنشستگان است. به گفته‌ی وی بازدید امروز به این جهت انجام شد که از نزدیک شاهد توانایی‌های شرکت باشیم. وی همچنین تاکید کرد که کارگران بازنشسته مخابران راه دور شیراز اطمینان داشته باشند که قبل از بازگشایی، بایستی مطالبات آنها تعیین تکلیف شود.

رئیس کانون بازنشستگان شرکت مخابرات راه دور شیراز، به نیابت از دیگر بازنشستگان عنوان کرد: ما بازنشستگان تا زمانی که حق خود را دریافت نکنیم از پای نخواهیم نشست و از مقام‌های استان انتظار داریم که پرداخت مطالبات ما  را در اولویت قرار دهند.

خودکشی یک نوجوان ۱۷ ساله در روانسر

    شامگاه پنجشنبه ۱۷ شهریور، یک نوجوان ۱۷ ساله در شهرستان روانسر از طریق حلق آویز کردن دست به خودکشی زده و به زندگی خود پایان داد.