تعیین زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی

 

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی، متهم سیاسی در تاریخ ۹ خردادماه در شعبه ۱ دادگاه انقلاب بندرماهشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زمان و شعبه جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی، متهم سیاسی تعیین شد.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی در تاریخ ۹ خردادماه در شعبه ۱ دادگاه انقلاب بندرماهشهر به ریاست قاضی سیدمهران مهمان نواز برگزار خواهد شد.

مجید خادمی به همراه مهران قره باغی در تاریخ ۲۸ دیماه ۹۸ توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد در بهبهان منتقل شد. این شهروندان حدود ۱ ماه بعد با پایان مراحل بازجویی به زندان این شهرستان منتقل شدند.

آنان چندی بعد از بابت اتهامات “فعالیت تبلیغی علیه نظام، مشارکت در تخریب و احراق اموال عمومی، مشارکت در اخلال در نظم عمومی، مشارکت در ساخت مواد ناریه غیرنظامی، عضویت در یکی از گروه‌های مخالف نظام (سازمان مجاهدین خلق ایران) و افساد فی الارض” در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان مورد تفهیم اتهام قرار گرفتند.

پیش از ارسال پرونده به دادگاه انقلاب ماهشهر، برای هر یک از این افراد قرار وثیقه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی تعیین شده بود.

آقای خادمی نهایتا در تاریخ ۲۵ خردادماه  ۱۴۰۰ با تودیع قرار وثیقه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

مجید خادمی، ۳۰ ساله و از اهالی روستای تیله کوهی از توابع شهرستان بهبهان واقع در استان خوزستان است.

 

خودکشی یک نوجوان ۱۷ ساله در روانسر

    شامگاه پنجشنبه ۱۷ شهریور، یک نوجوان ۱۷ ساله در شهرستان روانسر از طریق حلق آویز کردن دست به خودکشی زده و به زندگی خود پایان داد.