صدور حکم انضباطی دو ترم تعلیق برای علی غلامی، فعال دانشجویی

 


 علی غلامی، دانشجو و دبیر سابق کمیته‌ سیاسی انجمن اسلامی آرمان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت توسط شورای انضباطی بدوی این دانشگاه به مدت دو ترم از دانشگاه تعلیق شد.

وی پیشتر توسط حفاظت فیزیکی به دلیل توزبع بیانیه این انجمن مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

به گزارش خبرگزای هرانا به نقل از دیده بان ایران، برای علی غلامی، دانشجوی دانشگاه علم و صنعت ایران، حکم انضباطی صادر شد.

علی غلامی، دبیر سابق کمیته‌ سیاسی انجمن اسلامی آرمان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، بر اساس این حکم که توسط شورای انضباطی بدوی این دانشگاه صادر شده ، به دو ترم از دانشگاه تعلیق شد.

بر اساس این گزارش وی پیشتر در روز ۳۰ فروردین ماه امسال هنگامیکه در حال توزیع بیانیه های انجمن اسلامی آرمان این دانشگاه که اعتراضی به رفتارهای حراست و فضای امنیتی دانشگاه‌ بود، توسط حفاظت فیزیکی دانشگاه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

پیشتر در تاریخ ۳۰ قروردین ماه، آقای غلامی و دو تن دیگر از اعضای این انجمن، در کمیته انضباطی دانشگاه پرونده‌های انضباطی تشکیل شده بود و تاکنون برای دو عضو دیگر انجمن آرمان حکمی صادر نشده است.

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه امسال، در اعتراض به برخوردهای حراست و امنیتی کردن فضای دانشگاه، دست به تجمع و راهپیمایی در محوطه این دانشگاه زدنده بودند.

خودکشی یک نوجوان ۱۷ ساله در روانسر

    شامگاه پنجشنبه ۱۷ شهریور، یک نوجوان ۱۷ ساله در شهرستان روانسر از طریق حلق آویز کردن دست به خودکشی زده و به زندگی خود پایان داد.