برادران قاسم زاده را آزاد کنید !

ماه ها از زندانی شدن سالار قاسم زاده میگذرد ، اما هنوز هیچ جواب محکمی همراه بر شواهد و استدلال های محکم برای حکمی که برای برادران قاسم زاده از طرف دادگاه جمهوری اسلامی صادر شده دریافت نشده. طبق گفته ی مادرشان‌‌، وی را به دلیل ترویج فحشا و شیطان پرستی دستگیر کردند و در جواب سوال چرای خانواده قاسم زاده تنها چند عکس از تتو ها و لباس و پوشش سالار قاسم زاده نشان دادند. حق پوشش و سلیقه ای که سالهاست جمهوری اسلامی ایران آن را نقض میکند. 
اما نکته ی قابل توجه که دوباره موضوع سالار قاسم زاده را در فضای مجازی داغ کرد استوری حسن آقامیری بود. او امروز در استوری اینستاگرام خود نوشت : " چند ماه است که سالار قاسم زاده را به جرم ترویج شیطان پرستی زندان کردند؟! کسی که تو هیئت با هم سینه زنی کردیم  تا قبل از دستگیری هر روز آیت الکرسی و زیارت امام زاده صالح میگذاشت. حالا سالار بدنش رو تتو زده یا لباس گنگ میفروخته شد ترویج شیطان پرستی؟! من خیلی تلاش کردم جلوی ظلم به سالار رو بگیرم ، به خیلی ها گفتم داستان رو. امروز یکی از آقایون خبر آورده که کاری نمیشه کرد و عجیب اینه که میگه میدونیم اینکاره نیستند ولی ظاهرا سفارش شده! کی سفارش میکنه با تهمت کسی رو زندان  کنند!"  




چند ماه پیش مادر سالار در پیج خود لایوی منتشر کرد و حقایقی را در مورد دستگیری و حکم سالار و برادرانش
گفت.
 طبق گفته مادر سالار ، قاسم زاده ها شاکی خصوصی نداشتند و شاکی آن ها سپاه بوده. مادر قاسم زاده ها در لایو اعلام کرد در جلسه دادگاه فقط قاضی با مجری و سه جوان کم سن به عنوان شاکی حضور داشتند که مدعی ترینشان یک جوان تقریبا ۲۴ ساله بوده است. وقتی صحبت های مادر قاسم زاده ها را با استوری آقامیری مطابقت میدهیم ، میشود راحت فهمید که سالار را نه به جرم شیطان پرستی و نه به جرم ترویج فحشا دستگیر کردند؛ بلکه به گفته آقامیری سفارش شده است ! 
باید دید داستان سالار قاسم زاده و برادرانش به کجا ختم میشود . آیا نظام دوباره تئوری سرکوب افراد محبوب را پیش گرفته یا داستان طور دیگریست. و سوال بزرگ تر اینجاست که چند نفر امثال جوان هایی که مادر قاسم زاده میگفت در  نظام فاسد وجود دارد و سرنوشت مردم به سلیقه آن ها گره خورده است ؟ 

برای دیدن لایو مادر سالار کلیک کنید.

خودکشی یک نوجوان ۱۷ ساله در روانسر

    شامگاه پنجشنبه ۱۷ شهریور، یک نوجوان ۱۷ ساله در شهرستان روانسر از طریق حلق آویز کردن دست به خودکشی زده و به زندگی خود پایان داد.