دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد

 


 امروز جمعه ۱۹ آذرماه، جمعی از کارگران راه آهن استان لرستان و شماری از اهالی روستاهای حومه شهرستان خرم‌آباد همزمان با سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی به این استان، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز جمعه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰، همزمان با سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی، به استان لرستان جمعی از اهالی روستاهای حومه شهرستان خرم‌آباد با حضور در ورودی فرودگاه با شعار «ما آب شرب نداریم » تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، این جمعیت که عمدتا از اهالی روستاهای بخش پاپی شهرستان خرم‌آباد بودند با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار تأمین آب شرب روستاهای خود شدند.

در این گزارش آمده است، شهروندان، رسانه‌ها و کنشگران لرستانی خواهان برنامه ریزی منسجم دولت در راستای حل مشکلات آب و اختصاص حق‌آبه خود هستند.

تجمع کارگران راه آهن لرستان

به گزارش کانال کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن، امروز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰، شماری از کارگران راه آهن لرستان، همزمان با سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی، دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارگران معترض مطالباتشان را رفع مشکلات بیمه تکمیلی، اجرای تبدیل وضعیت و دسترسی به تجهیزات ایمنی در کار، عنوان کردند.

خودکشی یک نوجوان ۱۷ ساله در روانسر

    شامگاه پنجشنبه ۱۷ شهریور، یک نوجوان ۱۷ ساله در شهرستان روانسر از طریق حلق آویز کردن دست به خودکشی زده و به زندگی خود پایان داد.